Latest News

Kereta Pemenang Tempat kedua AF Ebi Kornelis dilanggar dari belakang

Ebi AF respect orang yang melanggar mengaku salah walaupun bibirnya cedera akibat hentakan kuat

Keadaan Kereta Ebi AF Akibat mendapat hentakan kuat dari belakang
Kemarin masa Otw pigi hantar POPIAH IBU Sumanti Muklasin di Terminal bas Inanam.Kereta aku tiba2 kena langgar oleh Viva ni.Kuat juga hentakan dia.sampai tersurung kereta aku ke depan.Tapi aku respek orang yg langgar ni ayat pertama dia cakap "ok2 aku mengaku salah,ala bibir kau tu berdarah klinik lu kita"Aku redha jaklah aku anggap ini ujian di bulan suci ni lagipun dia bukan sengaja mau langgar aku.Kesian juga,dia langgarvkereta aku tapi kereta dia yang enda buli jalan.terpaksa kena tarik Tow-Truck bawa pi balai polis K.K.Alhamdulillah saja lah yang penting urusan POPIAH IBU selesai. -Ebi AF

Bagi Ebi AF apa yang penting adalah beliau menyempurnakan amanah orang tuanya untuk menghantar POPIAH IBU kepada pelanggan yang sudah menempah.


Gambar Admin dan rakan-rakan bersama Ebi Kornelis yang dirakam pada tahun 2011.

djkupang & Friends di Majlis Pelancaran Telemovir lakonan Ebi AF di Kota Kinabalu pada tahun 2011


SAMBIL2 tu Jom kita dengarkan juga lagu JOGET PAGI RAYA dari Ebi AF Feat Dayang Noraini & Noty Boy

SUMBER : djkupang.com

YOUR BLOG TITLE Copyright © 2014

Theme images by Bim. Powered by Blogger.